torsdag 5 september 2019

Keyyo Kladdkaka

Typ som att äta pan pizza. Åh, många av er skriver att ni skulle vilja se resultatet, vilket tyvärr inte kom med på kameran som jag märkte i efterhand.

ATT LÄGGA UNDAN MAT FRÅN SIG SJÄLV Play | Download

I samarbete med Comviq så åker Clara & Keyyo på en galen resa till Japan.

Keyyo kladdkaka. I fem avsnitt kommer de att få uppleva Japan genom tips från Karim & Krister. Jag kan bara inte behärska mig när det kommer till mat. Keyyos Bokning & förfrågningar.

Evelina@roase Ni är bäst. Http//wwwviafreese/program/underhallning/forsokskaninerna I Försökskaninerna testar Sveriges mest populära YouTubers. I Splays nya serie "Försökskaninerna" kommer Sveriges största YouTubers få prova på en mängd olika saker.

I fem avsnitt kommer de att få uppleva Japan genom tips från Karim & Krister. Kan dock beskriva den som. Jag är så GLAD över att ha fått göra denna video i samarbete med McDonald's.

I samarbete med Comviq så åker Clara & Keyyo på en galen resa till Japan. Jag tror inte ni förstår hur mycket nya intryck jag fick med mig efter min arbetsdag. I dagens avsnitt får Keyyo och Splays egna.

Tur att jag är bra på mycket annat. Gå in och se hela serien på viafree. Keyyo a décidé de mettre l'innovation au coeur du développement de son activité.

BAKA KAKA..UTAN RECEPT Play | Download

MIN FÖRSTA DAG PÅ McDONALD’S - Jag gör Donken Play | Download

Fixa mat utan pengar!? I Försökskaninerna Play | Download

BAK OCH FRAM APPEN (så svårt!) Play | Download

Bara en kompis Play | Download

Blind, döv & smaklös | Försökskaninerna Play | Download

Ska vi laga vår egen sushi? | Ep 2 | Clara & Keyyo - Välkommen till Japan! Play | Download

Välkomna till vårt hemmaspa! | Ep5 | Clara & Keyyo - Välkommen till Japan! Play | Download

Pub Keyyo Store Play | Download