måndag 16 september 2019

Kladdkaka Mukbang

I samarbete med Moodelizer Ladda ner appen här. Http//bitly/2kwZQyp Kolla in appen Moodelizer som är en ny, gratis app där man kan göra grym musik till.

MUKBANG #2, Food Show med Antonia! Play | Download

I annonssamarbete med MATSE Hej bästa ni.

Kladdkaka mukbang. Amanda Lundgren ♡ Ålder. Om du inte gillar smaskljud kolla inte då haha. Som jag säger i videon att jag tjatar ut på detta men om man ej gillar de behöver man ej kolla och inte.

Till kladdkakan 200 g smör 200 g mjölkchoklad 3 dl strösocker 2 msk vaniljsocker 4 ägg 4 dl vetemjöl 4 mask kakao 2 krm salt 200 g smash. Kakan är hur kladdig och krämig som helst och de. Har du inte koll på.

Idag gör jag en lååång video, en mukbang tillsammans med Antonia, ännu längre än vår förra video. Fåår många frågor om att snacka om det och snart. Men vad är då en mukbang.

Då var jag tillbaka med en. Blev själv chockad över hur gott det blev. Denna gång har jag testat en massa färdiga kladdkakor och vissa var till min förvåning helt ok.

Idag pratar jag lite om sex och om sexualkunskap. Idag pratar jag om mitt bröst som är mycket mindre än mitt andra vilket blir ett litet problem i mitt liv. Hoppas ni haft en fantastisk dag.

I dagens vlogg bakar jag en väldigt annorlunda kladdkaka som innehöll både svarta bönor och kikärtsspad. Hej mina hjärtan ♥ Ni måstemåstemåste testa det här receptet. STALKA GÄRNA MIG PÅ SOCIALA MEDIER NYA VIDEOS PÅ MÅNDAGAR, ONSDAGAR OCH FREDAGAR.

BAKAR KLADDKAKA MED BELLA OCH POJKVÄN Play | Download

JESSI FRITERAR KLADDKAKA!! Play | Download

Bästa färdiga Kladdkakan - Test av massor Kladdkakor Play | Download

Linn Bakar | Kladdkaka med marshmallows Play | Download

BAKAR BRUTAL SMASH-KLADDKAKA Play | Download

FALSKA RYKTEN!!! MUKBANG MED BELLA Play | Download

SEXUALKUNSKAP MED JESSI | MUKBANG Play | Download

VLOGG: Arnold takeover😂 Play | Download

MISSNÖJD MED MITT BRÖST. | MUKBANG Play | Download