måndag 7 oktober 2019

Jessica Pamlin Kladdkaka

Gilla om ni gillade videon annars ogilla. Idag pratar jag lite om sex och om sexualkunskap.

BAKA KLADDKAKA UTAN RECEPT?? Play | Download

Idag pratar jag om mitt bröst som är mycket mindre än mitt andra vilket blir ett litet problem i mitt liv.

Jessica pamlin kladdkaka. Så chansar alltså och hoppas på det bästa haha. Ni som följt mig ett jävla bra tag vet att jag gjorde en sånhär. Hoppas ni haft en fantastisk dag.

HEJ PÅ ER MINA PALMER. Tryck på gilla eller släng in en kommentar om ni vill ha fler. Fåår många frågor om att snacka om det och snart.

Vill ni veta hur det gick. Förutom att den ska vara i ugnen länge hehe men jajajaj. Om du inte gillar smaskljud kolla inte då haha.

Idag testar jag att baka kladdkaka utan att använda mig utav ett recept. IDAG TESTAR JAG CHEESEFRIES,CHEESEBURGARE & CHILI CHEESE från MAX OCH SIBYLLA för att jämföra vilket som är godast från de olika ställeran,. HELLO idag bakar jag en enkel och god kaka, och snabb.

Som jag säger i videon att jag tjatar ut på detta men om man ej gillar de behöver man ej kolla och inte. Då var jag tillbaka med en. Jessicapamlins@hotmailse LOVE U.

Jag kanske inte är såå bra på detta , men tkr jag fick till ljudet riktigt bra. Följ mig på instagram. I denna video svarar jag på lite konstiga och elaka kommentarer.

Vloggveckan är i fullgång och idag blir det en hamburger challenge.

BAKAR EN ENKEL & GOD KAKA!!!! Play | Download

JESSI FRITERAR KLADDKAKA!! Play | Download

ASMR / candied strawberry 🍓 Play | Download

JÄMFÖR MAX OCH SIBYLLA !! Play | Download

HELG-VLOGG! (19-20/03-16) Play | Download

MISSNÖJD MED MITT BRÖST. | MUKBANG Play | Download

HAMBURGER CHALLENGE!!! Play | Download

SEXUALKUNSKAP MED JESSI | MUKBANG Play | Download

LÄSER ELAKA & KONSTIGA KOMMENTARER | MUKBANG Play | Download